Aaf Brandt Corstius – Het Jaar Dat Ik 30 Werd (Hardcover/Gebonden)

Aaf Brandt Corstius – Het Jaar Dat Ik 30 Werd (Hardcover/Gebonden)

BC/Mpl

In Het jaar dat ik 30 werd doet Aaf op geestige wijze verslag van wat zij gedurende een jaar meemaakt. Ze vertelt over haar bindingsangstige geliefde Meneertje Knipperlicht, over haar mislukte verhuizing naar New York (voor hem), over de kunst van het logeren maar ook over het gevaar van samenleven met een kat. Aaf loopt over van de goede voornemens. Maar dan verschijnt Meneertje Knipperlicht na een korte afwezigheid weer in haar leven. En nu wil hij alles, zelfs een kind. Aaf twijfelt… Het jaar dat ik 30 werd is een zeer eigentijds, komisch en herkenbaar boek voor iedereen die dertig wordt, is of ooit is geweest.Recensie(s) Bundeling van komische autobiografische columns die eerder zijn gepubliceerd in nrc.next. De schrijfster (1975) vertelt op hilarische en droogkomische wijze h oe he t is om bijna dertig te zijn. Ze wil wat meer duidelijkheid in haar leven en wil om te beginnen haar relatie met Meneertje Knipperlicht (Arnon Grunberg) stabiliseren door naar New York te verhuizen (waar hij woont). Hiermee hoopt ze natuurlijk meer tijd met hem te kunnen doorbrengen maar al na een paar maanden komt ze met hangende pootjes terug: Meneertje wil zich echt niet binden, laat staan dat hij wil samenwonen. Aaf weet bovendien voor het eerst in haar leven hoe het is om heimwee te hebben naar Amsterdam. Andere zaken die spelen rond haar dertigste zijn haar kattenwens, en eventuele kinderwens en het feit dat ze met vriendinnen over dagcreme begint te praten. Ze neemt zich allerlei goede voornemens voor die echter niet allemaal van de grond komen. Het leuke van de columns is dat ze zich prima als een verhaal laten lezen. Het leuke aan Aaf is dat ze zo herkenbaar is en zo’n aartsoptimist is. Ze laat zich niet uit het veld slaan wat er ook gebeurt. Ze neemt zich gewoon st eeds weer voor om de zaken beter aan te pakken. Prachtige en originele beschouwingen over klein en groter leed.

Bespaar portokosten bekijk ook mijn andere advertenties

7.50

Voeg toe aan winkelwagen
Bij John's muziekboetiek is goed te bestellen. De prijzen zijn netjes en het bestelde voldoet aan de eisen. Wordt snel bezorgd, via de mail word je op de hoogte gehouden wanneer het pakje verstuurd is. Mijn ervaring is prima en kom zeker nog een keer terug.

Joke Bakker

This is to confirm that today the puzzle I ordered via your website was successfully delivered to me. Thank you 1000! I am very happy to expand my collection of puzzles of this series. Have a lovely day ahead! Kind regards, Ewa Androsiuk-Kotarska

Ewa Androsiuk-Kotarska

Ik mag haast wel zeggen van John want inmiddels kennen we elkaar haast goed. U heeft mij enorm geholpen met een dvd. U heeft alles voor mij uitgezocht en de levering was super snel. John's muziekboetiek ik geef een dikke 10. Super bedankt 👍 toppie.

Eppie Warnders

Het Pakje met de Cd's zijn goed aangekomen Heel graag tot een volgende Keer Groetjes Stephan (Blankenbergen,Belgie)

Stephan

Hello, Bedankt dat u mij in het Bulgaars schrijft, ik waardeer de moeite! De cd's zijn vandaag aangekomen. Thank you for writing to me in Bulgarian, I appreciate the effort! The CDs arrived today. Strahil

Strahil Minev

Snelle levering, niet met PostNL gelukkig maar... en wie doet in deze tijd nog de moeite om er een persoonlijk, handgeschreven briefje bij te voegen...? Dat verdient een 10. Niets kan beter, alles was PERFECT.

Gina Vanthournout

Goed verpakt en snel geleverd. Het handgeschreven berichtje werd door mij bijzonder gewaardeerd.

Jan

Geleverd in perfecte staat (was er al heel lang naar op zoek)! Vriendelijk, persoonlijk briefje erbij - een aanrader!

Hubke

Alles was perfect, heel goed en verzorgd ingepakt met een leuk briefje erbij, TOP WINKEL!

Marleen

De bezorging was een dag eerder! Fijn. Het boek ziet er netjes uit!

Nancy

Perfect verpakt,levering zelfs vroeger dan beloofd,dikke tien

Leo

Mijn gekochte cd werd correct verpakt, bliksemsnel geleverd, en met een persoonlijke boodschap van Johns Muziekboetiek ingesloten thuis gebracht. En dat doet plezier ! Mijn volgende cd's komen gegarandeerd van hier.

Linda

Zelfs sneller geleverd dan verwacht ! Plus nog een persoonlijk berichtje op de verzendnota

Luc

Artikel oké. Eén dag eerder geleverd dan beloofd.

Dba

Prima levertijd. Tof berichtje bij de levering van de verkoper. Zeer positief over. Zou zeker nog wat van hem kopen.

Petra

De cd zag er nieuw uit, was goed verpakt met een begeleidend briefje en werd snel geleverd! Prima service dus, kon niet beter!

Cian