Marieke Poelmann – Alles Om Jullie Heen Is Er Nog

Marieke Poelmann  –  Alles Om Jullie Heen Is Er Nog

256 pagina’s

het verhaal van een nabestaande

Op 12 mei 2010 komen de ouders van Marieke Poelmann om het leven bij de vliegramp in Tripoli. Ze waren onderweg naar huis na
een vakantie in Zuid-Afrika. Marieke is op dat moment 22 jaar oud en belandt als beginnende journalist plotseling aan de verkeerde
kant van het nieuws. Wat er dan op haar afkomt is overweldigend: familierechercheurs, slachtofferhulp, banken en verzekeraars bevolken
de stoep van haar ouderlijk huis. Ook delen zij en haar oudste broer Boris ineens de verantwoordelijkheid voor hun gehandicapte
broer Sándor, die op zijn elfde een hersentumor kreeg. Om nog niet te spreken over het onwerkelijk grote verdriet dat zich aandient, dat
Poelmann op indringende wijze weet te beschrijven.
Door de vliegramp komen angsten uit Mariekes vroege jeugd, de herinneringen aan de ziekte van haar broer Sándor en de relaties binnen
haar familie in een heel ander perspectief te staan.

De vliegtuigramp in Tripoli (2010) had maar één overlevende, een kleine jongen. Alle meer dan honderd andere inzittenden kwamen om, ook de ouders van de auteur. Zij is journaliste en beschrijft in dit boek haar gevoelens en gedachten. Ondanks de in het begin soms nuchtere, zakelijk lijkende toon, is de intense pijn om het verlies voelbaar. Openhartig is zij ook over de – schokkende – reacties van met name familieleden. Zij vertelt afwisselend over het ongeluk en over het leven met haar ouders en broers. En hoe zij het als kind dikwijls al moeilijk had met gedachten over de dood. Het boek eindigt met het vliegtuigongeluk van de MH17 in 2014. Dit boek zal zeker andere nabestaanden aanspreken.

Bespaar portokosten bekijk ook mijn andere advertenties

10.00

Voeg toe aan winkelwagen
Bij John's muziekboetiek is goed te bestellen. De prijzen zijn netjes en het bestelde voldoet aan de eisen. Wordt snel bezorgd, via de mail word je op de hoogte gehouden wanneer het pakje verstuurd is. Mijn ervaring is prima en kom zeker nog een keer terug.

Joke Bakker

This is to confirm that today the puzzle I ordered via your website was successfully delivered to me. Thank you 1000! I am very happy to expand my collection of puzzles of this series. Have a lovely day ahead! Kind regards, Ewa Androsiuk-Kotarska

Ewa Androsiuk-Kotarska

Ik mag haast wel zeggen van John want inmiddels kennen we elkaar haast goed. U heeft mij enorm geholpen met een dvd. U heeft alles voor mij uitgezocht en de levering was super snel. John's muziekboetiek ik geef een dikke 10. Super bedankt 👍 toppie.

Eppie Warnders

Het Pakje met de Cd's zijn goed aangekomen Heel graag tot een volgende Keer Groetjes Stephan (Blankenbergen,Belgie)

Stephan

Hello, Bedankt dat u mij in het Bulgaars schrijft, ik waardeer de moeite! De cd's zijn vandaag aangekomen. Thank you for writing to me in Bulgarian, I appreciate the effort! The CDs arrived today. Strahil

Strahil Minev

Snelle levering, niet met PostNL gelukkig maar... en wie doet in deze tijd nog de moeite om er een persoonlijk, handgeschreven briefje bij te voegen...? Dat verdient een 10. Niets kan beter, alles was PERFECT.

Gina Vanthournout

Goed verpakt en snel geleverd. Het handgeschreven berichtje werd door mij bijzonder gewaardeerd.

Jan

Geleverd in perfecte staat (was er al heel lang naar op zoek)! Vriendelijk, persoonlijk briefje erbij - een aanrader!

Hubke

Alles was perfect, heel goed en verzorgd ingepakt met een leuk briefje erbij, TOP WINKEL!

Marleen

De bezorging was een dag eerder! Fijn. Het boek ziet er netjes uit!

Nancy

Perfect verpakt,levering zelfs vroeger dan beloofd,dikke tien

Leo

Mijn gekochte cd werd correct verpakt, bliksemsnel geleverd, en met een persoonlijke boodschap van Johns Muziekboetiek ingesloten thuis gebracht. En dat doet plezier ! Mijn volgende cd's komen gegarandeerd van hier.

Linda

Zelfs sneller geleverd dan verwacht ! Plus nog een persoonlijk berichtje op de verzendnota

Luc

Artikel oké. Eén dag eerder geleverd dan beloofd.

Dba

Prima levertijd. Tof berichtje bij de levering van de verkoper. Zeer positief over. Zou zeker nog wat van hem kopen.

Petra

De cd zag er nieuw uit, was goed verpakt met een begeleidend briefje en werd snel geleverd! Prima service dus, kon niet beter!

Cian